عمل فمتولیزیک در شیراز

تعداد افرادی که به مشکلات انکساری چشم مبتلا می‌شوند، روز به روز در حال افزایش است. عمل فمتولیزیک در شیراز و سایر نقاط کشور در کنار خیلی از روش‌هایی که جدیداً برای درمان این مشکلات ابداع شده است، برای فرد انجام می‌شود. این روش مزایای فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند مشکل ضعیفی چشم را با موفقیت بالایی درمان کند.

◀ اما مسئله مهم این است که جراحی فمتولیزیک در شیراز برای همه بیماران انجام نمی‌شود. این موضوع به دلیل آن است که الزاماً همه افراد شرایط انجام چنین درمانی را ندارند. همچنین افرادی که چنین خدماتی را دریافت می‌کنند، باید بدانند که رعایت تمامی مراقبت‌های بعد از عمل، از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

جراحی فمتولیزیک چشم در شیراز

فمتولیزیک چشم در شیراز

مشکلات زیادی امروزه وجود دارد که به دلیل عدم انکسار درست پرتوهای نوری در لایه‌های مختلف چشم بروز پیدا می‌کند. از این رو جراح باید با کمک تکنیک‌های مختلف، به اصلاح این مشکلات در ساختار چشم بپردازد. عمل فمتولیزیک که در واقع روش پیشرفته‌تر جراحی لیزیک چشم است، به جراحی اشاره دارد که بدون تیغ و سایر ابزارهای سنتی انجام می‌شود. در حقیقت متخصص در این تکنیک از تکنولوژی جدیدی استفاده می‌کند و از لیزر به جای تیغ به منظور برش قسمت‌های مختلف چشم بهره خواهد گرفت. همین امر سبب می‌شود تا دقت درمان در این ارگان بسیار حساس بالاتر برود. در این جراحی از 2 نوع لیزر به منظور درمان و ایجاد برش استفاده می‌شود که در بخش‌های بعدی به طور مفصل توضیح داده می‌شود.

عمل فمتولیزیک در شیراز در کلینیک دکتر بیگی، با تمام بیمه‌ها طرف قرارداد بوده و قابل انجام است.

عمل فمتولیزیک در شیراز برای چه کسانی مناسب است؟

عمل فمتولیزیک در شیراز برای چه کسانی مناسب است؟

این تکنیک مزایای بسیاری به همراه دارد و به همین علت خیلی از بیماران به دنبال آن هستند که از عمل فمتولیزیک در شیراز برای درمان مشکل خود کمک بگیرند. افرادی که شرایط و مشکلات زیر را دارند، قادر خواهند بود برای درمان از عمل فمتولیزیک بهره‌مند شوند:

  • یکی از مواردی که خیلی روی آن تاکید می‌شود، این است که فرد باید حداقل 18 سال سن برای انجام درمان و جراحی‌ با چنین روشی داشته باشد. بهترین بازه سنی که برای عمل فمتولیزیک تعیین می‌‌شود، حدود 19 تا 40 سالگی است.
  • قرنیه فرد باید ضخامت کافی برای انجام عمل فمتولیزیک را داشته باشد.
  • معمولا متخصصین در همان جلسه اول برای فرد درمان را انجام نمی‌دهد. در اکثر شرایط پزشک شماره چشم فرد را در یک بازه زمانی اندازه می‌گیرد تا از پایدار بودن نسبی آن اطمینان حاصل کند. در صورت ثابت ماندن شرایط چشمی فرد، عمل برایش انجام خواهد شد.
  • بیمارانی که مشکلات و بیماری‌های زمینه‌ای خاصی ندارند، یکی از شروط انجام درمان را خواهند داشت.

البته بعد از بررسی اولیه شرایط چشم، لازم است تصاویر مورد نیاز از چشم مانند پنتاکم (pentacam) توسط بهترین جراح لیزیک چشم در شیراز مورد بررسی قرار بگیرد تا به صورت قطعی امکانم انجام این جراحی مشخص شود.

برای دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید.

مشخصات(ضروری)
دریافت نوبت جهت انجام خدمات:
محل درمان:

فمتولیزیک در شیراز برای چه کسانی مناسب نیست؟

علی‌رغم آنکه بیماران مختلف به دنبال جراحانی هستند که انواع عمل‌های لیزری برای رفع عیوب انکساری مانند عمل لیزیک در شیراز را برایشان انجام دهند، اما همیشه شرایط باب میل‌شان نخواهد بود. اگر هر یک از شرایط زیر را دارا باشید، انجام جراحی برایش توصیه نمی‌شود:

بیمارانی که سن بسیار بالایی دارند، شرایط پایدار و مطمئنی برای انجام جراحی را نخواهند داشت.
اگر ضخامت قرنیه چشم بسیار نازک باشد، معمولا از روش‌های دیگری نظیر PRK برای درمان مشکل فرد کمک گرفته می‌شود. زیرا عمل فمتولیزیک ممکن است عوارض زیادی در این شرایط به دنبال داشته باشد.
برخی از بیماران ممکن است درمان‌هایی با سایر روش‌ها برای حل مشکل‌شان در گذشته انجام شده، اما با شکست مواجه شده باشد. در این شرایط، احتمال اینکه فرد نسبت به درمان مقاوم‌تر باشد و شانس موفقیت درمان پایین بیاید، افزایش خواهد یافت.
قوز قرنیه، پیرچشمی و گلوکوم از جمله مشکلاتی است که در صورت ابتلای فرد به آن‌ها، درمان فمتولیزیک توصیه نمی‌شود.
اگر مشکلات سیستمیک سبب اختلال در روند جراحی و بروز مشکلات جدی شود، برای فرد این گونه درمان‌ها منع تجویز دارد.

مراحل فمتولیزیک چشم در شیراز

متخصصین مختلف در اکثر مواقع از اصول مشترکی برای انجام این جراحی استفاده می‌کنند. در ادامه مراحلی که در جراحی فمتولیزیک طی می‌شود، بررسی خواهد شد:

◀ خیلی از اوقات فرد احساس سوختن لایه‌ای از چشم دارد. این موضوع نباید سبب نگرانی فرد شود؛ زیرا بخشی از پروسه درمان است و به دلیل استفاده از لیزر چنین حسی القا می‌شود. در نهایت جراح باید فلپ لایه قرنیه را برگرداند تا ترمیم آن در گذر زمان صورت بگیرد.

چرا کلینیک چشم دکتر وحید بیگی در ماهشهر؟!

پیشرفته‌ترین تجهیزات جراحی

بیش از 2500 جراحی چشم موفق

رضایت‌مندی بیماران

جدیدترین متدهای درمان

دکتر وحید بیگی جراح و متخصص چشم
نمونه کار قبل و بعد عمل انحراف چشم دکتر وحید بیگی

جراحی و درمان انواع بیماری‌های چشم، رفع عیوب انکساری و انجام جراحی زیبایی پلک توسط دکتر وحید بیگی با نمونه کارهای متعدد

نمونه جراحی بلفاروپلاستی در اهواز

هزینه عمل فمتولیزیک در شیراز

هزینه جراحی فمتولیزیک در شیراز در بین متخصصین عمل چشم مختلف متغیر است. اینکه تصور کنید این هزینه برای همه بیماران یکسان خواهد بود، بسیار غلط است. به عنوان مثال برخی از بیماران نیاز به انجام جراحی برای یک یا هر 2 چشم خود دارند که این موضوع هزینه درمان را تغییر خواهد برد. همچنین هر متخصص ممکن است بر اساس میزان مهارت و تخصص خود دستمزد متفاوتی از بیمار خود دریافت کند. سایر هزینه‌های جانبی نیز بر نرخ درمان افزوده خواهد شد. هزینه فمتولیزیک در شیراز در کلینیک دکتر بیگی 40 میلیون تومان است که این هزینه بدون محاسبه بیمه و با نرخ آزاد اعلام می‌شود.

اقدامات قبل از جراحی فمتولیزیک چشم در شیراز

اقدامات قبل از عمل فمتولیزیک در شیراز

برای اینکه بتوانید یک جراحی موفق و بدون مشکل را سپری کنید، باید از قبل اقدامات زیر صورت بگیرد:

  • حتما انتظار خود را از نتیجه درمان با متخصص در میان بگذارید. ممکن است نتیجه درمان به صورتی باشد که خیلی باب میل شما صورت نگیرد.
  • در صورتی که از لنز‌های تماسی استفاده می‌کنید، این موضوع را به متخصص اطلاع دهید. به طور معمول نیاز است این لنزها را برای مدتی از چشم خارج کنید.
  • توصیه بر آن است که استفاده از لوازم آرایشی و عطر و ادکلن را در روز جراحی کنار بگذارید.
  • حتما یک نفر را به عنوان همراه، با خود به مطب متخصص ببرید تا بعد از جراحی کمک حالتان باشد.
  • باید قبل از جراحی معاینات کاملی روی چشم صورت بگیرد. در صورت ابتلا به بیماری خاص مثل دیابت، ممکن است نیاز به تجویز آزمایشاتی باشد.

مراقبت‌های بعد از عمل فمتولیزیک در شیراز

همان‌طور که اشاره شد، کاهش بروز عوارض و افزایش شانس موفقیت درمان وابستگی نسبتا زیادی به رعایت نکات مراقبتی دارد. از این رو توصیه می‌شود همه موارد زیر را به خاطر بسپارید:

حتما زمانی که متخصص توصیه می‌کند از محافظ چشم و یا عینک آفتابی استفاده کنید.در صورت خارش چشم، به هیچ عنوان آن را مالش ندهید. به دلیل عدم ترمیم لایه قرنیه، ممکن است نتیجه درمان تحت‌الشعاع قرار بگیرد.
برخی قطره‌های چشمی که نقش آنتی بیوتیک دارد، برای کاهش ریسک عفونت تجویز می‌شود. همچنین برخی دیگر داروها برای کاهش التهاب در ناحیه چشم توصیه خواهد شد. از این داروها در زمان درست آن استفاده کنید.به هیچ عنوان استفاده از لنزهای تماسی بعد از جراحی تا بهبودی کامل توصیه نمی‌شود.
بهتر است تا مدتی از استفاده از لوازم آرایشی پرهیز کنید. ترکیبات آن‌ها در صورت تماس با چشم مشکلاتی ایجاد خواهد کرد.داشتن فعالیت ورزشی در یک هفته اول ممکن است عوارض شما را تشدید کند.
رفتن به استخرهای شنا با توجه به ترکیباتی در آب‌های آن‌ها وجود دارد، در 2 هفته اول ممنوع است.از نگاه کردن به موبایل، کامپیوتر و تلویزیون (روز بعد از عمل اکیداً خودداری شود) و ترجیحاً تا چند روز بعد از جراحی کاهش پیدا کند.

دوره نقاهت فمتولیزیک در شیراز

نکته قابل توجه این است که دوره نقاهت پس از درمان در از بیماری به بیمار دیگر متفاوت است. ممکن است یک فرد شرایط ایده‌آلی برای درمان داشته باشد و همین موضوع سبب خواهد شد تا دوره بهبودی او سریع‌تر طی شود. دقت کنید که بعد از چند روز می‌توانید به زندگی روزمره خود بپردازید. اما بهبودی کامل درمان بین 3 تا 6 ماه زمان نیاز دارد.

علی‌رغم اینکه در این جراحی از لیزر برای کاهش مقدار برداشت بافت استفاده می‌شود، اما بروز برخی عوارض اجتناب‌ناپذیر است. البته که شدت آن‌ها نسبت به برخی دیگر از روش‌ها کم‌تر خواهد بود:

عوارض عمل فمتولیزیک در شیراز

  • این احتمال وجود دارد که پس از مدتی، احساس‌های کاذبی به شما دست دهد. زمانی که به یک لامپ خیره شوید، ممکن است یک هاله در اطراف نور مشاهده کنید.
  • سوزش و خارش چشم به دلیل ترمیم ناحیه احساس می‌شود.
  • درد نسبتا خفیف با وجود مصرف مسکن ممکن است تجربه شود.
  • ریزش اشک به صورت خودبه‌خودی در این بیماران اتفاق می‌افتد.
  • تاری دید از دیگر عوارضی است که به خصوص در روزهای اول احساس خواهید کرد.
  • به دلیل التهابی که در چشم به وجود می‌آید، ممکن است کمی قرمزتر از حالت عادی به نظر برسد.
عوارض عمل فمتولیزیک در شیراز

انتخاب بهترین متخصص برای عمل فمتولیزیک در شیراز

برای اینکه بتوانید از چنین خدماتی بهره‌مند شوید، اولا باید به متخصصی مراجعه کنید که این تکنولوزی را در اختیار داشته باشد. همچنین، باید مهارت و دانش کافی برای انجام جراحی با کمک لیزرهای این‌چنینی را دارا باشد. سابقه کاری در این زمینه از دیگر مواردی است که در انجام عمل فمتولیزیک و افزایش شانس موفقیت آن تاثیرگذار است.

دکتر بیگی از جمله با تجربه‌ترین متخصصینی هستند که در زمینه عمل‌های چشم با تکنیک‌های مختلف نظیر فمتولیزیک، پی آر کی و سایر روش‌های این‌ چنینی، سابقه خوبی در اختیار دارند. ایشان همچنین از جدیدترین تکنولوژی و تجهیزات به منظور درمان بهتر مشکلات چشم شما بهره خواهند گرفت. بنابراین در صورت تمایل به انجام عمل پیشرفته فمتولیزیک در شیراز حتماً به مطب دکتر بیگی مراجعه کنید.

سوالات متداول

کلام نهایی

عمل فمتولیزیک در شیراز با توجه به تعداد بالای متخصصین ماهری که در این شهر حضور دارند، می‌تواند به بهترین شکل ممکن انجام پذیرد. با این حال، کیفیت درمان بسته به مهارت هر متخصص ممکن است متفاوت باشد و از این رو توصیه می‌شود به دنبال یک متخصص با دانش بالا باشید.

مقالات مرتبط

2 در مورد “عمل فمتولیزیک در شیراز”

  1. سلام دکتر جان من 4 روزه فمتولیزیک کردم ولی هنوز دور نورا هاله میبینم باید بیام مطب؟

    1. دکتر وحید بیگی

      سلام کارن عزیز هاله بینی تا چند روز بعد از عمل لیزری چشم مانند فمتولیزیک طبیعی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
تخفیف تابستانه
برای اطلاع از هزینه انواع جراحی چشم کلیک کنید.