هزینه عمل انحراف چشم در استان خوزستان چقدر است؟

انحراف چشم یا استرابیسم نوعی عیوب چشم است که تاثیر بسیاری در زیبایی فرد دارد. افرادی که به این بیماری دچار هستند نمی‌توانند با هر دو چشم خود به یک نقطه ثابت نگاه کنند. در واقع هرکدام از چشم‌های آن‌ها به یک سمت حرکت می‌کند. در سال‌های دور درمانی برای لوچی چشم وجود نداشت. اما امروزه با پیشرفت علم پزشکی این مشکل به‌سادگی و تنها با انجام یک جراحی قابل حل شدن است. یکی از دغدغه‌های افرادی که به لوچی دچار هستند هزینه عمل انحراف چشم است.

در این مطلب ما هزینه جراحی استرابیسم را بررسی می‌کنیم و عوامل موثر بر آن را نام می‌بریم. اگر شما هم دوست دارید که در رابطه با هزینه عمل انحراف چشم در اهواز و ماهشهر اطلاعات بیشتری به‌دست آورید، مطالعه این مطلب را تا انتها ادامه دهید.

هزینه جراحی استرابیسم چشم

هزینه جراحی انحراف چشم در اهواز و ماهشهر

هزینه عمل انحراف چشم در اهواز و ماهشهر به معیارهای زیادی بستگی دارد. اما مهم‌ترین موضوعی که هزینه این جراحی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، تعداد عضلات درگیر در استرابیسم است. در واقع استرابیسم زمانی رخ می‌دهد که عضلات چشم با یکدیگر هماهنگ نباشند و دستورات لازم را اجرا نکنند. هر بیمار ممکن است با یک، دو و یا تعدادی بیشتر عضله در هر چشم درگیر باشد. همچنین ممکن است که فقط یکی از چشم‌های بیمار مشکل داشته باشد و نیازی به جراحی چشم دیگر نباشد.

هزینه این جراحی برای دو عضله در یک‌چشم در سال 1403 حدوداً 9 میلیون تومان به نرخ آزاد است. اگر فزندتان شما هم به استرابیسم دچاراست برای انجام این جراحی تردید نکنید زیرا بهترین سن برای عمل انحراف چشم قبل از 7 سالگی است.

نوع عمل هزینه تقریبی
هزینه عمل انحراف چشمحدوداً 9 میلیون تومان است.

هزینه‌های بیان شده در جدول فوق بدون محاسبه بیمه و نرخ آزاد است.

کلینیک چشم پزشکی دکتر وحید بیگی طرف قرارداد با بیمه نفت و نیروهای مسلح می‌باشد.

برای اطلاع دقیق از هزینه عمل انحراف یک یا هر دو چشم خود یا فرزندتان می‌توانید با شماره‌های مندرج در وب‌سایت در تماس باشید و یا فرم زیر را تکمیل نمایید. پس از بررسی فرم‌ها، کارشناسان ما شما را در زمینه دریافت وقت مشاوره با پزشک راهنمایی می‌کنند.

برای دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید.

مشخصات(ضروری)
دریافت نوبت جهت انجام خدمات:

عوامل موثر بر هزینه جراحی انحراف چشم

استرابیسم چشم

همان‌طور که توضیح دادیم عوامل زیادی در هزینه نهایی عمل انحراف چشم موثر هستند. در ادامه تعدادی از این عوامل را بررسی می‌کنیم و توضیح مختصری در رابطه با آن‌ها می‌دهیم.

بیمه یکی از موارد بسیار مهم در تخمین هزینه عمل انحراف چشم در اهواز است. اینکه چه طرح بیمه‌ای داشته باشید در نهایت مشخص می‌کند که باید چقدر پول برای عمل استرابیسم بپردازید. طرح‌های بیمه از بیمه درمانی ساده شروع شده و به بیمه‌های تکمیلی خاص برای پوشش حداکثری می‌رسد.

هزینه انحراف چشم با بیمه

هزینه عمل انحراف چشم با بیمه کاملا بستگی به نوع بیمه فرد دارد. بیمه‌های تامین اجتماعی، نیروهای مسلح، کارکنان دولت، بیمه تکمیلی و…. هرکدام سقف خاصی از هزینه عمل استرابیسم را پوشش می‌دهند. به‌عنوان مثال در صورتی که شما دو عضله درگیر در یک‌چشم داشته باشید و هزینه جراحی شما به‌صورت آزاد حدود 9 میلیون تومان شود، بیمه ساده تامین اجتماعی 1/5 میلیون تا 2 تومان از این جراحی را تقبل می‌کند. قطعا اگر برای انجام این جراحی بیمه بهتری داشته باشید، درصد تقبل هزینه بیشتر خواهد بود. اگر قصد دارید که در آینده عمل استرابیسم انجام دهید، برای خرید بیمه تکمیلی بندهای مربوط به شروط پرداخت عمل‌های چشمی را مطالعه کنید.

نمونه کار قبل و بعد عمل انحراف چشم دکتر وحید بیگی

جراحی و درمان انواع بیماری‌های چشم، رفع عیوب انکساری و انجام جراحی زیبایی پلک توسط دکتر وحید بیگی با نمونه کارهای متعدد

نمونه جراحی بلفاروپلاستی در اهواز

هزینه جراحی انحراف یک چشم

همان‌طور که قبلاً توضیح دادیم، گاهی اوقات تنها یک چشم نیاز به انجام جراحی انحراف چشم دارد. در واقع عضلات چشم دیگر سالم هستند و بدون مشکل کار می‌کنند. در چنین مواقعی بهترین متخصص چشم در اهواز فقط روی یک چشم جراحی انجام می‌دهد و مسلماً هزینه این جراحی کمتر از جراحی انحراف هر دو چشم دارد. قیمت جراحی استرابیسم چشم به تعداد عضلات درگیر هر چشم بستگی دارد. یعنی تا مشخص نشود که چه تعداد عضله در یک چشم درگیر هستند، نمی‌توان هزینه دقیقی را برای انجام این جراحی اعلام کرد.

بهترین جراح انحراف چشم با قیمت مناسب

پیدا کردن یک جراح ماهر برای عمل انحراف چشم در اهواز اهمیت زیادی دارد. اما بسیاری از جراحان ماهر در این زمینه از موقعیت خود سواستفاده کرده و هزینه‌های هنگفتی را روی دست بیماران قرار می‌دهند. دکتر وحید بیگی در بهترین و مجهزترین کلینیک چشم پزشکی استان خوزستان، جراحی انحراف چشم را با قیمت مناسب انجام می‌دهد و شما می‌توانید با صرف یک هزینه کم، سلامت و زیبایی چشمان خود را به‌دست آورید.

چرا کلینیک چشم دکتر وحید بیگی در ماهشهر؟!

پیشرفته‌ترین تجهیزات جراحی

بیش از 2500 جراحی چشم موفق

رضایت‌مندی بیماران

جدیدترین متدهای درمان

دکتر وحید بیگی جراح و متخصص چشم

نتیجه‌گیری

هزینه عمل انحراف چشم دراهواز و ماهشهر می‌تواند به عوامل زیادی از جمله بیمارستان، تجهیزات مورد استفاده، مهارت پزشک، نوع بیهوشی، مهارت پزشک بیهوشی، عضلات درگیر چشم بیمار و… بستگی داشته باشد. هزینه این جراحی برای دو عضله در یک چشم در سال 1403 با نرخ آزاد حدود 9 میلیون تومان محاسبه می‌شود. در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه هزینه عمل انحراف چشم در ماهشهر به‌دست بیاورید، با ما در تماس باشید.

مشاوره حضوری با بهترین جراح انحراف چشم در ماهشهر

اگر ساکن استان خوزستان از جمله شهرهای اهواز و ماهشهر و یا اطراف آن هستید و برای عمل انحراف چشم قصد مراجعه به یک چشم پزشک خوب را دارید، می‌توانید به کلینیک دکتر وحید بیگی در ماهشهر مراجعه کنید.

آدرس: ماهشهر ؛میدان امام،خیابان باهنر ،جنب عینک زایس

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا