هزینه عمل آب مروارید در سال 1403

عمل آب مروارید یک روش جراحی سرپایی است که برای بهبود بینایی در کسانی که مبتلا به آب مروارید هستند، انجام می شود. در واقع این عمل برای برطرف کردن تار شدن عدسی چشم و برداشتن صفحه سفید رنگ و ماتی که در پشت عنبیه چشم تشکیل می‌شود، صورت می‌گیرد. عمل آب مروارید به کاهش وابستگی به عینک و بهبود نمره چشم کمک می‌کند. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بیماران پیش از عمل آب مروارید اطلاع از هزینه عمل آب مروارید در ماهشهر و اهواز است. برای اطلاع از مقدار و هزینه‌ این عمل تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

هزینه عمل آب مروارید در سال 1403

هزینه عمل آب مروارید سال 1403

هزینه عمل آب مروارید در سال 1402 از 3 میلیون تومان تا 20 میلیون تومان بوده است و به فاکتورها و عوامل مختلفی مانند تکنیک انتخاب شده برای جراحی، نوع بیمارستان یا کلینیکی که برای عمل انتخاب می‌شود و تجهیزات مورد استفاده در زمان جراحی بستگی دارد. بیمه‌های تکمیلی نیز با توجه به سقف تعهدات و مبلغ فرانشیزی که دارند قسمتی از این هزینه جبران می‌‌کنند. هزینه‌های جانبی عمل کاتاراکت و به کار گیری برخی از روش‌ها و تجهیزات از سوی بیمه ضروری شناخته نمی‌شود و به همین دلیل تحت پوشش آن‌ها قرار نمی‌گیرد.

نوع خدمتهزینه تقریبی و حدودی است.
معاینه چشم و ویزیت تخصصی150/000 الی 250/000 هزار تومان (نرخ سال 1402)
جراحی لیزیک، لازک و PRKاز 10/000/000 الی 11/000/000 میلیون تومان
عمل فمتولیزیک19/000/000 تومان
عمل آب مرواریداز 7/000/000 میلیون تومان
هزینه عمل بلفاروپلاستیاز 16/000/000 میلیون تومان
هزینه عمل انحراف چشم متغییر از 9/000/000 میلیون تومان
لیفت آندوسکوپیک ابرو و شقیقههزینه دقیق در جلسه مشاوره اعلام خواهد شد.

عوامل موثر بر هزینه عمل آب مروارید

در ایران، هزینه عمل آب مروارید تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد. برخی از این عوامل شامل موارد زیر می‌شود:

شهر محل زندگی

هزینه‌های خدمات پزشکی در شهرهای مختلف ایران ممکن است متفاوت باشد. به عنوان مثال، در شهرهای بزرگ مانند تهران هزینه‌های بیمارستان، خدمات پرستاری و تجهیزات پزشکی بیشتر از شهرستان است.

روش جراحی

برای جراحی آب مروارید چشم نوع عمل می‌تواند تأثیر زیادی بر هزینه آن داشته باشد. زمانی که بیماری به حد زیادی پیشرفت کرده باشد، پزشکان با روش‌های پیشرفته‌تری بدون بیهوشی و درد عمل آب مروارید را انجام می‌‌دهند.

تخصص و تجربه پزشک

تخصص و تجربه پزشک می‌تواند هزینه عمل را تحت تأثیر قرار دهد. پزشکان باتجربه قطعا هزینه بیشتری دریافت می‌کنند.

نرخ ارز

شرایط اقتصادی در ایران می‌تواند هزینه عمل را تحت تأثیر قرار دهد. به عنوان مثال، افزایش نرخ ارز و قیمت تجهیزات پزشکی تأثیر زیادی بر هزینه جراحی‌های لیزری چشم دارد.

دقت داشته باشید انجام جراحی چشم از جمله عمل آب مروارید توسط یک جراح چشم متبحر و با استفاده از جدیدترین دستگاه‌ها می‌تواند در بروز کمترین عوارض بسیار موثر باشد.

برای دریافت مشاوره رایگان عمل آب مروارید فرم زیر را پر کنید.

مشخصات(ضروری)
دریافت نوبت جهت انجام خدمات:

هزینه های بعد از عمل آب مروارید

بعد از عمل آب مروارید اولین هزینه‌ای که باید پرداخت کنید، هزینه داروهاست که به منظور کنترل التهاب و پیشگیری از عفونت تجویز می‌شوند. همچنین در کنار پرداخت هزینه داروها، هزینه معاینه چشم توسط جراحتان را در نظر بگیرید که این معاینات به منظور بررسی وضعیت چشم بیمار بعد از عمل انجام می‌شود. معمولاً انتظار می‌رود هزینه‌های بعد از جراحی آب مروارید با دقت توسط کلینیک چشم پزشکی و بهترین متخصص چشم اهواز محاسبه شوند تا بیمار به نحو احسن از مراقبت‌های لازم پس از عمل بهره‌مند شود.

چرا کلینیک چشم دکتر وحید بیگی در ماهشهر؟!

پیشرفته‌ترین تجهیزات جراحی

بیش از 2500 جراحی چشم موفق

رضایت‌مندی بیماران

جدیدترین متدهای درمان

دکتر وحید بیگی جراح و متخصص چشم

هزینه عمل آب مروارید با بیمه

هزینه عمل آب مروارید با بیمه

هزینه عمل آب مروارید از دو بخش تشکیل می‌‌شود که بخشی از آن را بیمار پرداخت می‌کند و بخش دیگر توسط بیمه تامین می‌شود. البته توجه داشته باشید نوع بیمه‌ای که دارید، تعیین کننده اصلی این است که چقدر از هزینه‌ها را باید خودتان پرداخت کنید. اگر بیمه‌ی شما از نوع بیمه تامین اجتماعی باشد، طبیعتاً باید بیشتر هزینه‌ها را خودتان پرداخت کنید. اما اگر بیمه‌ی تکمیلی دارید، بخش زیادی از هزینه‌ها توسط بیمه تامین می‌شود.

نکته حائز اهمیت این است، انتخاب بیمارستان یا کلینیکی که با شرکت بیمه شما همکاری می‌کند، کمک  زیادی خواهد کرد تا هزینه‌هایتان را به حداقل برسانید. برخی از بیمارستان‌ها و کلینیک‌های چشم پزشکی در اهواز با بیمه کار می‌کنند و حق بیمه را برای پرداخت هزینه‌های جراحی آب مروارید لحاظ می‌کنند.

 کلینیک چشم پزشکی دکتر وحید بیگی طرف قرارداد با بیمه نفت و نیروهای مسلح می‌باشد.

سوالات متداول هزینه آب مروارید

کلام آخر

همانطور که در مقاله به آن پرداختیم، هزینه عمل آب مروارید متغیر است و نمی توان عدد دقیقی را بیان کرد و بستگی به عوامل مختلفی از جمله موقعیت جغرافیایی، تخصص پزشک، تجهیزات و روش پزشکی مورد استفاده و نیازهای شخصی بیمار دارد. به طور کلی هزینه عمل آب مروارید شامل هزینه‌های مختلفی مانند مشاوره و معاینه پزشک، هزینه‌ عمل و کینیک، داروها و ویزیت پس از عمل و… باشد. برای اطلاع دقیق‌ از قیمت عمل آب مروارید در سال 1403، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید و اطلاعات بیشتری در مورد هزینه‌ها و خدمات پزشکی خود دریافت کنید.

مشاوره حضوری با دکتر وحد بیگی در ماهشهر

اگر ساکن استان خوزستان از جمله شهرهای اهواز و ماهشهر هستید و برای عمل آب مروارید قصد مراجعه به یک چشم پزشک خوب را دارید، می‌توانید به کلینیک دکتر وحید بیگی مراجعه کنید.

آدرس: ماهشهر ؛میدان امام،خیابان باهنر ،جنب عینک زایس

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا