هزینه عمل لیزیک چشم در اهواز [سال 1403]

عمل لیزیک می‌تواند یک جراحی نجات‌بخش برای افرادی باشد که عینک را یار همیشگی خود تصور می‌کردند. خوشبختانه با استفاده از عمل لیزیک می‌توان انواع ضعیفی چشم در شدت‌های مختلف را درمان کرد. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در انجام این جراحی برای بیماران مختلف هزینه آن است. هزینه لیزیک چشم به عوامل مختلفی بستگی دارد. پیدا کردن کلینیکی که با بهره‌مندی از پزشکان متخصص و حرفه‌ای در لیزیک چشم هزینه مناسبی را از بیماران دریافت کند بسیار حائز اهمیت است. در این مطلب قرار است که به هزینه لیزیک چشم در اهواز و ماهشهر بپردازیم. همچنین عوامل موثر در تعیین هزینه عمل حذف عینک را بررسی خواهیم کرد. پس اگر در مورد هزینه عمل برداشتن عینک کنجکاو هستید، مطالعه ادامه مطلب را از دست ندهید.

هزینه جراحی لیزیک چشم در ماهشهر

هزینه عمل لیزیک چشم

هزینه لیزیک چشم به عوامل مختلفی بستگی دارد. بسیاری از کلینیک‌ها این هزینه را برای یک چشم اعلام می‌کنند. به همین دلیل در زمان استعلام هزینه برای انجام لیزیک باید به یک چشم یا هر دو چشم بودن تعرفه دقت کرد. در بسیاری از کلینیک‌ها هزینه‌های قبل و بعد از جراحی مانند مشاوره و ویزیت، عکس‌برداری از قرنیه و… با هزینه عمل جمع زده می‌شود و رقم نهایی به بیمار اعلام می‌شود. در صورتی که در تعدادی کلینیک‌های دیگر فقط هزینه جراحی محاسبه شده و بقیه مخارج به‌ صورت جداگانه از بیمار دریافت می‌شود. دقت داشته باشید که دکتر بیگی برای آسودگی خاطر بیماران، کل هزینه‌ عمل لیزیک چشم را به صورت کاملاً شفاف اعلام می‌کنند که این هزینه شامل کلیه هزینه‌ها از جمله دستمزد جراح، هزینه اتاق عمل، هزینه بیهوشی و هزینه‌ وسایل مصرفی بیمار را شامل می‌شود. برای اطلاع از هزینه عمل لیزیک چشم در بیماران دیابتی با شماره‌ مطب تماس بگیرید.

جدول هزینه لیزیک چشم در سال 1403

نوع خدمتهزینه تقریبی و حدودی است.
معاینه چشم و ویزیت تخصصی150/000 الی 250/000 هزار تومان
مشاوره عمل لیزیک چشممشاوره جراحی لیزیک چشم رایگان انجام می‌شود
جراحی لیزیکاز 10/000/000 الی 11/000/000 میلیون تومان

هزینه‌های بیان شده در جدول فوق بدون محاسبه بیمه و نرخ آزاد است.

کلینیک چشم پزشکی دکتر وحید بیگی طرف قرارداد با بیمه نفت و نیروهای مسلح می‌باشد.

چه عواملی بر هزینه نهایی لیزیک چشم تاثیر می‌گذارد؟

در ادامه قرار است که عوامل تاثیرگذار بر هزینه نهایی عمل لیزیک چشم در اهواز را بررسی کنیم.

  • شهرت و محبوبیت پزشک: شهرت و محبوبیت پزشک با تخصص و تجربه کار زیاد حاصل می‌شود. هزینه لیزیک چشم رابطه مستقیمی با تجربه پزشک در انجام این جراحی دارد. البته باید توجه داشت که بسیاری از پزشکان حرفه‌ای در این زمینه با داشتن بیشترین شهرت، هزینه بسیار مناسبی را از بیماران دریافت می‌کنند و از موقعیت خود سواستفاده نمی‌کنند.
  • تجهیزات کلینیک: تجهیزات کلینیک هم یکی از عوامل بسیار موثر در تعیین هزینه عمل حذف عینک است. قطعا هرچه کلینیک تجهیزات به‌ روز تری داشته باشد می‌تواند خدمات بهتر و حرفه‌ای تری را به بیماران ارائه دهد. این خدمات بهتر گاهی اوقات موجب پرداخت هزینه بیشتر می‌شوند. دکتر وحید بیگی به عنوان بهترین متخصص چشم ماهشهر از جدیدترین دستگاه برای عمل لیزیک چشم استفاده می‌کنند.
  • روش و متد استفاده شده در جراحی: بسته به اینکه در جراحی لیزیک چشم از کدام روش استفاده شود، هزینه بیمار متفاوت خواهد شد.

چرا کلینیک چشم دکتر وحید بیگی در ماهشهر؟!

پیشرفته‌ترین تجهیزات جراحی

بیش از 2500 جراحی چشم موفق

رضایت‌مندی بیماران

جدیدترین متدهای درمان

دکتر وحید بیگی جراح و متخصص چشم

هزینه عمل لیزیک چشم آزاد

هزینه‌هایی که تا اینجا اعلام شد همه با نرخ آزاد بودند و تعرفه بیمه روی آن‌ها اعمال نشده بود. در صورتی که بیمه نفت و بیمه نیروهای مسلح داشته باشید می‌توانید عمل لیزیک چشم را هزینه کمتری با توجه به تعرفه بیمه خودتان پرداخت نمایید.

نمونه کار قبل و بعد عمل انحراف چشم دکتر وحید بیگی

جراحی و درمان انواع بیماری‌های چشم، رفع عیوب انکساری و انجام جراحی زیبایی پلک توسط دکتر وحید بیگی با نمونه کارهای متعدد

نمونه جراحی بلفاروپلاستی در اهواز

تفاوت هزینه لیزیک برای دوربینی و نزدیک بینی

سوالی که بسیاری از افراد می‌پرسند این است که آیا هزینه اصلاح دوربینی و نزدیک‌بینی متفاوت است؟ باید بگوییم که هزینه لیزیک چشم برای دوربینی، نزدیک بینی و آستیگمات کاملا یکسان است. در واقع شما هزینه جراحی و اصلاح عیوب قرنیه به‌ وسیله لیزر را پرداخت می‌کنید و نوع مشکل چشم شما ارتباطی با مقدار این هزینه نخواهد داشت. حتی در مواردی که چشم افراد دارای دو مشکل آستیگمات و دوربینی یا نزدیک‌بینی به‌ صورت همزمان است هم هزینه عمل چشم تفاوتی نخواهد داشت.

برای دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید.

مشخصات(ضروری)
دریافت نوبت جهت انجام خدمات:

هزینه لیزیک چشم آستیگمات

همان‌گونه که توضیح دادیم هزینه لیزیک چشم آستیگمات با دوربینی و نزدیک‌بینی تفاوتی ندارد. با یکبار پرداخت هزینه جراحی لیزیک می‌توانید تمام عیوب قرنیه خود را از بین ببرید و دید صاف و شفافی را به‌ دست آورید. نکته‌ای که باید در این زمینه به‌ خاطر بسپارید این است که نمره چشم هم هیچ تاثیری در هزینه لیزیک چشم آستیگمات نخواهد داشت. در واقع تا نمره 6 دیوپتر انجام عمل لیزیک چشم آستیگمات امکان‌پذیر بوده و هزینه ثابتی دارد.

سوالات متداول هزینه عمل حذف عینک

جمع‌بندی

هزینه لیزیک چشم در اهواز به عواملی از جمله تخصص و شهرت پزشک جراح، دستگاه و تجهیزات به‌ روز کلینیک، نوع جراحی و… بستگی دارد. هزینه عمل حذف عینک چشم برای درمان دوربینی، نزدیک‌بینی و آستیگمات کاملا یکسان است و شماره چشم هم تاثیری در قیمت آن نخواهد داشت. در صورتی که تمایل دارید با شرایط پرداخت هزینه لیزیک چشم در کلینیک دکتر وحید بیگی آشنا شوید، با ما در تماس باشید.

مشاوره حضوری عمل لیزیک چشم در ماهشهر

اگر ساکن استان خوزستان از جمله شهرهای اهواز و ماهشهر و یا اطراف آن هستید و برای عمل لیزیک چشم قصد مراجعه به یک متخصص چشم خوب را دارید، می‌توانید به مطب دکتر وحید بیگی مراجعه کنید.

آدرس: ماهشهر ؛میدان امام،خیابان باهنر ،جنب عینک زایس 09013543057

مقالات مرتبط

6 در مورد “هزینه عمل لیزیک چشم در اهواز [سال 1403]”

    1. دکتر وحید بیگی

      بله انجام درمان های تخصصی علاوه بر مهارت پزشک حتما به تجهیزات پیشرفته هم نیاز دارد

  1. سلام من بیمه نیرو مسلح دارم و می خوام عمل لیزیک چشم رو با بیمه انجام بدم.. در چه شرایطی می تونم هزینه عمل رو از بیمه دریافت کنم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا