بهترین کرم ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی

کرم ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی یکی از محصولاتی است که می‌توانید برای تسریع درمان پوست اطراف چشم و از بین بردن جای بخیه بلفاروپلاستی از آن استفاده کنید. این محصول تاثیر قابل توجهی در درمان جای زخم‌های ناشی از عمل پلک دارد. به همین دلیل، مصرف کرم ترمیم کننده به منظور درمان جای اسکارهای ناشی از جراحی بلفاروپلاستی توصیه می‌شود.

قصد داریم در این محتوا به معرفی کرم و پماد بعد از عمل بلفاروپلاستی بپردازیم. چنانچه مایل هستید که با انواع این محصولات چه ایرانی و چه خارجی آشنا شوید، در ادامه همراه ما باشید‌.

علت استفاده از کرم ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی

علت استفاده از کرم ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی

توصیه می‌شود که به منظور از بین بردن جای بخیه عمل بلفاروپلاستی از کرم ترمیم کننده استفاده کنید. به طور میانگین بین ۶ الی ۱۲ ماه زمان لازم است تا جای زخم بعد از بلفاوپلاستی ترمیم شود. کرم ترمیم کننده نقش زیادی در رفع جای بخیه‌های این عمل خواهد داشت. جای بخیه‌‌ها بعد از عمل بلفاروپلاستی در ابتدا قرمز هستند که بعد از گذشت دو ماه صورتی رنگ می‌شوند و تقریباً یکسال پس از جراحی بلفاروپلاستی رنگ پوست به خود می‌گیرند. در نظر داشته باشید که جای این بخیه‌ها با گذشت دو سال از عمل پلک نباید دیده شود.

برای دریافت مشاوره رایگان عمل بلفاروپلاستی فرم زیر را پر کنید.

مشخصات(ضروری)
دریافت نوبت جهت انجام خدمات:
محل درمان:

بهترین زمان استفاده از کرم ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی

زمان استفاده از پماد بعد از عمل بلفاروپلاستی

بلافاصله پس از عمل بلفاروپلاستی بایستی از پماد ترمیم کننده استفاده کنید. بسیاری از بیماران بعد از عمل و دقیقاً هنگامی که هنوز بخیه‌ها بهبود نیافته‌اند، از این محصولات استفاده می‌کنند. طبق توصیه پزشکان بهتر است که صبر کنید تا بخیه‌ها خشک شوند. زیرا اگر بخیه‌ها تازه باشند، احتمال دارد که پوست شما نسبت به کرم ترمیم کننده واکنش آلرژیکی نشان دهد یا بخیه‌ها درگیر عفونت شوند.

زمان مناسب استفاده از پماد بعد از عمل بلفاروپلاستی را جراح چشم و صورت تعیین می‌کند. به طور کلی، بهترین زمان استفاده از پماد و کرم ترمیم کننده برای رفع جای بخیه‌های عمل پلک، چهار هفته بعد از انجام بلفاروپلاستی است.

مزایای استفاده از کرم ترمیم کننده بعد از عمل پلک

در حقیقت استفاده از کرم‌ ترمیم کننده بعد از جراحی بلفاروپلاستی، مزایای بسیاری برای تسریع جای زخم و بخیه اطراف چشم دارد. این مزایا عبارت‌اند از:

انواع کرم ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی

انواع کرم ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی شامل موارد زیر می‌شوند:

این کرم حاوی کراس پلیمر و دایمتیکون است که به صورت ژل ارائه می‌شود. کرم لافارر پوشش خوبی بر روی جای زخم‌ها ایجاد می‌نماید و در رفع اسکارهای ناشی از بلفاروپلاستی بسیار کمک کننده است. بهتر است که بعد از انجام عمل پلک، استفاده از ژل ترمیم کننده لافارر را شروع کنید. البته این امکان برای شما فراهم است که تا مدت‌ها پس از بهبودی نیز از این کرم برای بازسازی پوست استفاده نمایید.

کرم ترمیم کننده اون دارای ترکیباتی مانند زینک و ویتامین C است که در قالب ژل به بازار عرضه می‌شود. با توجه به تنوع بالای این محصول برای پوست‌های مختلف، بهتر است که در زمان خرید آن به کرم مناسب نوع پوست خود دقت داشته باشید. این ژل می‌تواند رطوبت کافی سطح پوست را تامین نماید و آمادگی پوست را برای بازسازی بهتر افزایش دهد. این نوع کرم ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی معمولا به منظور برطرف کردن اسکارهای ناشی از جراحی، التهاب و قرمزی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین می‌توانید از کرم ترمیم کننده اون به عنوان آبرسان پوست نیز استفاده نمایید. زیرا این کرم در رفع ترک لب، خشکی پوست و آفتاب سوختگی نیز بسیار موثر است.

انواع کرم ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی

معمولا از کرم درمالیفت بعد از لیزر، عمل بلفاروپلاستی و هر نوع جراحی دیگر برای بازسازی پوست و کاهش رد بخیه استفاده می‌شود. این کرم مانع از به وجود آمدن اسکار ناشی از جراحی می‌شود و می‌تواند در از بین بردن آن‌ها نیز بسیار موثر باشد. کرم ترمیم کننده درمالیفت سطح بالایی از آنتی باکتریال را دارا است به همین دلیل برای بهبودی بخیه‌های ناشی از این عمل تا حد زیادی اثربخش خواهد بود. البته لازم است زمانی از این محصول استفاده کنید که بخیه‌ها کاملا خشک شده و فاقد ترشح باشند.

نمونه کار قبل و بعد عمل انحراف چشم دکتر وحید بیگی

جراحی و درمان انواع بیماری‌های چشم، رفع عیوب انکساری و انجام جراحی زیبایی پلک توسط دکتر وحید بیگی با نمونه کارهای متعدد

نمونه جراحی بلفاروپلاستی در اهواز

کرم مدیلن نقش قابل توجهی در برطرف نمودن جای زخم‌های بعد از بلفاروپلاستی دارد. همچنین برای انواع مختلف پوست نیز قابل استفاده است. شما می‌توانید این کرم را به منظور رفع التهاب بعد از لیزر و خشکی پوست نیز مصرف کنید. زمان استفاده از این کرم ترمیم کننده، حداقل یک هفته پس از عمل است.

انواع کرم ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی مانند کنتراکتیوبکس

در حقیقت کرم کنتراکتیوبکس به عنوان یک گزینه مناسب برای بهبودی زخم‌هایی که برآمدگی یا جای بخیه دارند، شناخته می‌شود. این کرم به صورت ژل وجود دارد و دارای عصاره پیاز، هپارین و آلانتوئین است. در صورتی که مدت‌های زیادی از اسکارهای عمل پلک می‌گذرد، می‌توانید سه مرتبه در طی روز از کرم ترمیم کننده کنتراکتیوبکس استفاده کنید. البته بهتر است که برای مصرف این محصول از پزشک خود مشورت بگیرید.

میموزا یک نوع درختچه با گل‌های زرد فراوان است که خواص بسیاری در بازسازی و درمان پوست دارد. در تهیه کرم ترمیم کننده میموزا از این گیاه استفاده می‌شود. شما می‌توانید بعد از عمل بلفاروپلاستی به منظور تسریع روند ترمیم زخم و جای بخیه پلک و همچنین داشتن پوستی شاداب‌تر از این کرم استفاده کنید. البته ضرورت دارد که کرم ترمیم کننده میموزا را طبق دستور پزشک مصرف نمایید.

چرا کلینیک چشم دکتر وحید بیگی در ماهشهر؟!

پیشرفته‌ترین تجهیزات جراحی

بیش از 2500 جراحی چشم موفق

رضایت‌مندی بیماران

جدیدترین متدهای درمان

دکتر وحید بیگی جراح و متخصص چشم

🔔دکتر وحید بیگی متخصص و جراح چشم علاوه بر استان خوزستان، شهرهای اهواز و ماهشهر در شیراز نیز به درمان بیماران و انواع جراحی‌های چشم می‌پردازد.

بعد از بلفاروپلاستی کرم ترمیم کننده ایرانی بهتر است یا خارجی؟

لازم به ذکر است که انواع پماد و کرم ترمیم کننده ایرانی با توجه به اینکه بر طبق آب و هوای کشور ساخته شده‌اند، سازگاری بیشتری با پوست زیباجویان دارند. اما نباید از کیفیت خوب کرم‌ها و پمادهای خارجی نیز غافل شویم. همچنین در نظر داشته باشید که اثرات یک کرم به نوع پوست فرد بستگی دارد و ممکن است که برای دو فرد نتایج مختلفی را به دنبال داشته باشد. بنابراین توصیه می‌شود که برای انتخاب بهترین کرم و پماد بعد از عمل بلفاروپلاستی با پزشک متخصص خود مشورت نمایید. زیرا ایشان می‌تواند سازگارترین محصول را به شما معرفی نماید.

کلام نهایی

در این مقاله با انواع کرم ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی آشنا شدیم. همچنین دانستیم که استفاده از این محصولات برای برطرف نمودن جای زخم‌های باقی مانده در پوست پلک بسیار ثمربخش است. اگر قصد دارید که این کرم‌ها را تهیه کنید، ضرورت دارد که با پزشک خود صحبت کنید. زیرا ایشان می‌تواند محصول سازگار با پوست شما را پیشنهاد داده و زمان استفاده از آن را نیز مشخص نماید.

مشاوره حضوری جراحی پلک و بلفاروپلاستی

اگر ساکن استان خوزستان از جمله شهرهای اهواز و ماهشهر و یا اطراف آن هستید و برای عمل بلفاروپلاستی قصد مراجعه به یک چشم پزشک خوب را دارید، می‌توانید به مطب دکتر وحید بیگی مراجعه کنید.

آدرس: ماهشهر ؛میدان امام،خیابان باهنر ،جنب عینک زایس

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالا بروید