بهترین جراح پلک و بلفاروپلاستی در اهواز

برای انجام انواع جراحی پلک از جمله بلفاروپلاستی لازم است به بهترین جراح پلک مراجعه کرد. جراحی پلک عملی است که به دلیل ارتباط نزدیکی که با فرم چشم‌ها دارد، بیشترین تاثیر را در زیبایی صورت خواهد گذاشت. در نتیجه در صورتی که تمایل دارید این جراحی را انجام دهید و بیش از 10 سال چهره شما جوان‌تر شود، حتماً به اندازه کافی تحقیق کنید و بهترین جراح بلفاروپلاستی را پیدا کنید. در صورتی که ساکن استان خوزستان از جمله شهرهای اهواز و یا ماهشهر هستید، ما در این مقاله بهترین جراح پلک در اهواز را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین جراح بلفاروپلاستی در اهواز و ماهشهر

دلایل مراجعه به دکتر و جراح بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی یا جراحی افتادگی پلک، عملی است که برای برداشتن پوست شل و افتاده پشت پلک (پلک بالا) و یا پف زیر چشم (پلک پایین) انجام می‌شود. شما خوب می‌دانید که بخش اصلی زیبایی هر چهره‌ای چشم‌های فرد هستند. زمانی که چشم‌ها جوان و شاداب باشند، چهره نیز زیبا و جوان به نظر می‌رسد. در نتیجه برداشتن افتادگی پلک و پوست شل اطراف چشم، بیشترین تاثیر را در چهره خواهد داشت.

از آنجاکه این افتادگی پلک به دلیل شل شدن عضلات و افتادگی پوست کل صورت بروز می‌کند در نتیجه معمولاً این عارضه در افراد مسن دیده می‌شود. با این وجود بسیاری از جوانان نیز هستند که به دلایل مختلف از جمله ژنتیک و وراثت ممکن است در همان دوران جوانی نیز با این مشکل روبه رو باشند. به هر ترتیب چه در جوانی و چه در دوران پیری، برای انجام این جراحی لازم است به بهترین جراحی پلک یا همان بهترین دکتر بلفاروپلاستی مراجعه کرد. هر فردی در هر شهری که زندگی می‌کند، بهتر است به خوبی تحقیق و جستجو کرده و بهترین جراح را در شهر خود بیابد. اگر شما ساکن شهرهای اهواز و ماهشهر هستید، ما دکتر وحید بیگی را به عنوان بهترین جراح پلک اهواز معرفی خواهیم کرد.

دقت داشته باشید که جراح بلفاروپلاستی و جراح افتادگی پلک (پتوز) می‌تواند با انجام یک جراحی اصولی و با تکنیک صحیح، علاوه بر اینکه عملکرد پلک را بهبود ببخشد، زیبایی چشم‌ها را نیز دو چندان کند. در صورتی که تمایل دارید درباره جراحی افتادگی پلک در اهواز اطلاعات بیشتری داشته باشید، مقاله مرتبط را با دقت مطالعه کنید.

چرا کلینیک چشم دکتر وحید بیگی در ماهشهر؟!

پیشرفته‌ترین تجهیزات جراحی

بیش از 2500 جراحی چشم موفق

رضایت‌مندی بیماران

جدیدترین متدهای درمان

دکتر وحید بیگی جراح و متخصص چشم

تخصص بهترین جراح پلک چیست؟

پزشکی که قرار است عمل جراحی افتادگی پلک را انجام دهد، لازم است تخصص مرتبط در این زمینه داشته باشد. از آنجا که این جراحی مربوط به ناحیه چشم و اطراف آن است و ممکن است افتادگی بیش از حد پلک، مشکلاتی را حتی برای بینایی فرد ایجاد کند، بهترین متخصص برای انجام این جراحی، متخصص و جراح چشم است. جراح چشم تمامی جوانب مهم برای انجام جراحی افتادگی پلک را مد نظر قرار می‌دهد و همچنین در صورتی که اقدام خاصی برای سلامت چشم‌ها نیاز باشد، نیز آن را اجرا می‌کند. بنابراین بهترین جراح افتادگی پلک در اهواز، بهترین جراح و متخصص چشم هستند. با مراجعه به این متخصص دیگر هیچ نگرانی از بابت ایجاد مشکل و یا آسیب به چشم‌هایتان نخواهید داشت. دقت داشته باشید در صورتی که برای انجام این جراحی حساس به یک جراح بی تجربه مراجعه کنید ممکن است به دلیل انجام نادرست بلفاروپلاستی به عمل پلک ترمیمی نیاز پیدا کنید؛ بنابراین در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید.

دکتر بلفاروپلاستی چه خدماتی ارائه می کند؟

جراح پلک و دکتر بلفاروپلاستی تمامی اقداماتی که برای از بین بردن افتادگی و شلی پوست بالای چشم و پف زیر چشم را ارائه می‌کند. همانطور که گفته شد یک جراح و متخصص چشم به عنوان بهترین فردی که می‌تواند جراحی پلک را انجام دهد، علاوه بر زیبایی چشم و اطراف آن به بهبود عملکرد چشم و بینایی نیز می‌پردازد. در رابطه با بلفاروپلاستی، همانطور که می‌دانید این جراحی هم می‌تواند برای یکی از پلک‌های بالا یا پایین و یا به صورت همزمان برای هر دو پلک انجام شود.

چه زمانی باید به بهترین متخصص بلفاروپلاستی مراجعه کنیم؟

با افزایش سن و پا گذاشتن به دوران میانسالی، علائم پیری و ضعف پوست و بافت‌های اطراف چشم به طور معمول بیشتر خود را نمایان می‌سازد. لذا با عمل بلفاروپلاستی می‌توان تا حدودی به بهبود قابل توجهی در وضعیت پوست اطراف چشم دست یافت. به همین خاطر معمولاً بیشتر متقاضیان انجام جراحی بلفاروپلاستی، بالای 40 سال سن دارند. ولی آیا فقط افراد میانسال باید این جراحی را انجام دهند؟ در واقع می‌توان گفت که زمان و سن مشخصی برای جراحی پلک نمی‌توان مشخص کرد. ممکن است در افرادی حتی در سنین 20 تا 30 سالگی به دلیل وراثت و یا حتی ابتلا به برخی از مشکلات پوستی، افتادگی پوست سریعتر بروز کند و نیاز به انجام این جراحی باشد. بنابراین فارغ از سنتان در صورتی که احساس می‌کنید به انجام جراحی افتادگی پلک نیاز دارید، حتماً با بهترین دکتر بلفاروپلاستی در اهواز مشورت کنید تا به صورت تخصصی وضعیت چشم‌ها و پلک بالا و پایین بررسی شود و در صورت نیاز برای جراحی اقدام کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید.

مشخصات(ضروری)
دریافت نوبت جهت انجام خدمات:

ویژگیی های بهترین جراح پلک در اهواز

ما به عنوان متخصص این حوزه، ویژگی‌های بهترین جراح افتادگی پلک در اهواز و کل خوزستان را به شما معرفی می‌کنیم. شما با بررسی این ویژگی‌ها به راحتی می‌توانید یک دکتر خوب بلفاروپلاستی را پیدا کرده و با اطمینان برای انجام جراحی پلک به وی مراجعه کنید. یک جراح بلفاروپلاستی خوب با داشتن مهارت‌ و تجربه بالا، ضمن آنکه از جدیدترین متدها و تجهیزات در این زمینه استفاده می‌کند، می‌تواند به درستی و با ظرافت تمام عمل‌های بلفاروپلاستی را انجام دهد. بنابراین پیشنهاد ما این است که اگر قصد انجام جراحی افتادگی پلک را دارید، حتما به موارد زیر توجه کنید:

تخصص و تجربه بالا در زمینه بلفاروپلاستی

پزشکی که در زمینه جراحی پلک به میزان کافی تخصص و تجربه داشته باشد، انواع کیس‌های پیچیده را به بهترین شکل عمل کرده است. شما برای انجام یک جراحی پلک خوب لازم است به جراحی مراجعه کنید که تجربه بالایی در این زمینه داشته باشد و تمامی چالش‌های جراحی پلک پایین و بالا را در سنین مختلف به خوبی بداند. چرا که انواع حالت‌های مختلف بلفاروپلاستی را تجربه کرده است و به راحتی می‌تواند در صورت بروز موارد حساس، از پس عمل جراحی بلفاروپلاستی شما برآید.

نمونه کارهای بلفاروپلاستی متعدد

بررسی نمونه کارها و عمل‌های پیشین جراح یکی از راه‌های انتخاب بهترین دکتر بلفاروپلاستی است. با این امر می‌توان فهمید که پزشک جراح تا چه اندازه مهارت و تجربه دارد و انتظار می‌رود بعد از عمل، با چه نتیجه‌ای رو به رو شویم. از جمله نکاتی که در بررسی عمل‌های پیشین پزشکان جراح باید به آنها توجه کرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بعد از گذشت چند ماه، جای بخیه‌ها باقی نمانده باشد و از بین رفته باشد. روش‌های مختلفی برای از بین بردن جای بخیه بعد ازعمل بلفاروپلاستی وجود دارد که پزشک با توجه به شرایط و اسکار زخم توصیه خواهد کرد.
  • بعد از عمل جراحی، پلک و چشم ظاهر طبیعی خود را حفظ کنند و حالت مصنوعی به خود نداشته باشند.
  • بعد از عمل و گذر زمان، چشم‌ها بیش از حد تورم نداشته و باد نکرده باشند.
  • هیچ جای زخم یا بافت اسکار روی پلک دیده نشود.
  • حتما دقت شود که در نمونه عمل‌های قبلی پزشک، اطراف چشم کبودی بیش از حد نداشته باشد.
  • بعد از عمل به هیچ عنوان حساسیت برای پلک‌ها و قرمزی چشم به وجود نیامده باشد.

استفاده از تجهیزات پیشرفته و به روز

استفاده از تجهیزات پیشرفته و به روز منجر خواهد شد تا دقت عمل جراحی بلفاروپلاستی شما افزایش پیدا کند. در نتیجه خیال شما نیز برای میزان موفقیت عمل جراحی مذکور بیشتر خواهد شد.

اعلام شفاف و دریافت هزینه طبق نرخ مصوب

حتما به این نکته توجه کنید که از همان ابتدا پزشک جراح شما میزان هزینه عمل جراحی را به طور شفاف به شما اعلام کند. این نرخ معمولاً باید مطابق با نرخ مصوب وزارت بهداشت در کشور باشد. البته ممکن است تا حدودی با توجه به میزان سابقه افراد و نیز استفاده از دستگاه‌های پیشرفتهِ و مدرن، میزان هزینه عمل جراحی بلفاروپلاستی کمی متفاوت باشد.  

دسترسی به مطب بهترین دکتر بلفاروپلاستی در ماهشهر

جهت دسترسی به مطب بهترین جراح پلک در خوزستان – ماهشهر و اهواز می‌توانید به نشانی مطب‌ رجوع کنید. سپس بر اساس نکات مشخص شده در مطالب بالاتر، به بررسی عملکرد پزشک جراح بلفاروپلاستی پرداخته و بهترین گزینه را جهت عمل جراحی خود برگزینید.

مشاوره حضوری با بهترین جراح پلک در ماهشهر

اگر ساکن استان خوزستان از جمله شهرهای اهواز و ماهشهر و یا اطراف آن هستید و برای جراحی پلک قصد مراجعه به یک جراح متخصص را دارید، می‌توانید به کلینیک دکتر وحید بیگی در ماهشهر مراجعه کنید.

آدرس: ماهشهر ؛میدان امام،خیابان باهنر ،جنب عینک زایس

مقالات مرتبط

6 در مورد “بهترین جراح پلک و بلفاروپلاستی در اهواز”

  1. سلام آقای دکتر من اسم شمارو توی ماهشهر زیاد شنیدم
    میخوام پیش شما جراحی پلک انجام بدم
    از چه سنی میشه انجام داد؟؟ من 24 سالمه

    1. دکتر وحید بیگی

      با سلام دوست عزیز
      بله می توانید عمل بلفاروپلاستی انجام دهید اما بهترین سن برای انجام عمل بلفاروپلاستی بعد از 30 سالگی است.

  2. سلام آقای دکتر من خیلی دلم میخواد جراحی پلککنم ولی همش اطرافیانم میگن الان سنت کمه میشه بگید چیکار کنم؟ من 34 سالمه

    1. دکتر وحید بیگی

      با سلام
      باید به دقت بررسی بشه دوست عزیز. بهترین سن برای عمل بلفاروپلاستی بعد از 40 سالگی است.

    1. دکتر وحید بیگی

      با بلفاروپلاستی فقط پوست و چربی های اضافه از پلک برداشته می شود و فاصله چشم و ابرو تغییری نمی کند ولی به دلیل برداشتن پوست اضافی چشم ها درشت تر به نظر میرسند. با این وجود اگر شما میخواهید فاصله ابرو و چشمتان بیشتر بشود حتما در جلسه مشاوره حضوری مشخص خواهد شد شاید نیاز به لیفت هم داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا