علت کوچک شدن چشم بعد از بلفاروپلاستی

چشم‌ها پنجره وجود و احساسات هر فردی هستند. به همین علت چگونه به نظر رسیدن چشم‌ها اهمیت زیادی دارد. چشم‌های پف کرده و پلک‌های افتاده چهره افراد را خواب‌آلود و مسن‌تر از حالت واقعی نشان می‌دهد. به همین دلیل افرادی که به افتادگی پلک دچار می‌شوند دوست دارند تا با انجام جراحی بلفاروپلاستی این مشکل را برای همیشه حل کنند. اما هر جراحی هرچند ساده، ممکن است عوارضی هم به‌همراه داشته باشد. کوچک شدن چشم بعد از بلفاروپلاستی، یکی از عوارض این جراحی زیبایی است.

در این مقاله قرار است که به جزئیات این عارضه در بیماران بپردازیم. پس اگر قصد دارید که عمل بلفاروپلاستی در اهواز انجام دهید یا اینکه به‌تازگی تحت این جراحی قرارگرفته اید، مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید!

کوچک شدن بعد از جراحی بلفاروپلاستی

علت کوچک شدن چشم بعد از بلفاروپلاستی چیست؟

در اولین قدم پس از طی کردن جراحی بلفاروپلاستی، کوچک‌شدن چشم طبیعی‌ترین عارضه است. چشم‌ها حساس‌ترین عضو بدن هستند. زمانی که در اطراف چشم‌ها زخم‌های عمیقی ایجاد می‌کنید، طبیعی است که این عضو حساس برای مدت زمانی دچار تورم و التهاب می‌شود. خوشبختانه تورم و التهاب چشم‌ها همیشگی نیستند و پس از مدت زمانی خودبه‌خود از بین می‌روند.

باید به‌خاطر بسپارید، در صورتی که جراح انجام دهنده بلفاروپلاستی تسلط خوبی روی انجام این جراحی نداشته باشد؛ ممکن است با برداشتن بیش از حد چربی باعث کوچک شدن دائمی چشم‌ها شود. اگر به‌تازگی عمل بلفاروپلاستی انجام داده‌اید و احساس می‌کنید که چشمانتان کوچک‌تر از حالت خود معمول شده است باید بگوییم که نگران نباشید و چند ماهی را برای دیدن نتیجه نهایی صبر کنید.

چشم‌ها برای بهبود التهاب بعد از جراحی به حدود یک ماه زمان نیاز دارند. همچنین ورم و تورم پوست بعد از بلفاروپلاستی ممکن است تا 9 ماه ادامه داشته باشد. به همین دلیل باید برای بررسی کوچک‌شدن چشم‌ها تا پایان این پروسه صبور باشید.

برای دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید.

مشخصات(ضروری)
دریافت نوبت جهت انجام خدمات:

احتمال کوچک شدن چشم بعد از بلفاروپلاستی در چه افرادی بیشتر است؟

افرادی که پزشکان غیرحاذق را برای انجام این جراحی انتخاب می‌کنند، بالاترین احتمال کوچک شدن چشم بعد از بلفاروپلاستی را دارند. در جراحی این افراد زیبایی چشم مورد توجه قرار نمی‌گیرد و با برداشتن و کشیدن زیاد پوست اطراف چشم، این عضو بسته‌تر از حالت قبل به نظر خواهد رسید. به همین علت پزشک جراحی‌های این‌چنینی که تاثیر زیادی روی زیبایی و نفوذ نگاه هر فردی دارد، بسیار پر اهمیت است.

خوشبختانه همه بیماران کلینیک دکتر وحید بیگی بالاترین درجه رضایت را از انجام جراحی بلفاروپلاستی خود اعلام کرده‌اند. در صورت تمایل می‌توانید با مراجعه به کلینیک ما یا با استفاده از شبکه‌های اجتماعی، تصاویر نمونه‌های انجام شده به‌صورت قبل و بعد از جراحی بلفاروپلاستی را مشاهده کنید.

نمونه کار قبل و بعد عمل انحراف چشم دکتر وحید بیگی

جراحی و درمان انواع بیماری‌های چشم، رفع عیوب انکساری و انجام جراحی زیبایی پلک توسط دکتر وحید بیگی با نمونه کارهای متعدد

نمونه جراحی بلفاروپلاستی در اهواز

راه‌های درمان کوچک شدن چشم بعد از عمل بلفاروپلاستی

برای درمان کوچک شدن چشم بعد از بلفاروپلاستی باید پیش از هرچیز، به پوست خود فرصت ترمیم بدهید. قطعا ترمیم شدن و کاهش تورم پوست نازک و حساس اطراف چشم، بیشتر از سایر نقاط بدن زمان خواهد برد. کوچک شدن چشم بعد از عمل بلفاروپلاستی معمولا پس از چندین ماه از بین می‌رود و همیشگی نخواهد بود. اما برای کم شدن این عارضه می‌توانید از درمان‌های ساده خانگی استفاده کنید.

همچنین باید در نظر داشته باشید که مصرف به‌موقع داروها و انجام همه دستورات بهترین جراح بلفاروپلاستی اهواز، از بروز چنین عوارضی جلوگیری می‌کند. در ادامه به تعدادی از درمان‌های خانگی برای کوچک شدن چشم بعد از عمل بلفاروپلاستی می‌پردازیم.

چرا جراحی بلفاروپلاستی در کلینیک چشم دکتر وحید بیگی در ماهشهر؟!

پیشرفته‌ترین تجهیزات جراحی

بیش از 2500 جراحی چشم موفق

رضایت‌مندی بیماران

جدیدترین متدهای درمان

دکتر وحید بیگی جراح و متخصص چشم

گود شدن چشم بعد از بلفاروپلاستی

حالا که با علت کوچک شدن چشم بعد از بلفاروپلاستی آشنا شدید، باید بدانید که این عوارض در صورت انجام شدن جراحی توسط افراد غیر کار بلد می‌توانند بسیار جدی‌تر باشند. یکی از عوارض جدی بعد از عمل بلفاروپلاستی، گود شدن چشم است. البته باید در نظر داشت که احتمال وقوع این عارضه بسیار کم است. گاهی اوقات پس از جراحی بلفاروپلاستی چشمان بیمار شروع به گود شدن می‌کنند. این عارضه ممکن است به‌دلیل ضعیف بودن ماهیچه‌های پلک بیمار یا به‌دلیل آسیب رساندن جراح به ماهیچه‌های این قسمت ایجاد می‌شود. در صورتی که با چنین عارضه‌ای روبه‌رو شدید، باید سریعا پزشک خود را مطلع کنید. معمولا برای درمان این عارضه، یک جراحی دیگر انجام می‌شود و ماهیچه‌های آسیب دیده پلک درمان می‌شوند.

نتیجه‌گیری

یکی از عوارض جراحی بلفاروپلاستی در بعضی از افراد، کوچک‌شدن چشم است. کوچک شدن چشم بعد از بلفاروپلاستی معمولا داِئمی نیست و پس از چندین هفته تا چندین ماه از بین می‌رود. برای درمان کوچک‌شدن چشم می‌توان از روش‌های ساده‌ای مانند استفاده از کمپرس آب سرد استفاده کرد. در صورتی که دوست داشتید اطلاعات بیشتری در رابطه با کوچک شدن چشم بعد از بلفاروپلاستی به‌دست آورید، می‌توانید با کلینیک دکتر وحید بیگی در تماس باشید.

مشاوره درمان کوچک شدن چشم بعد از بلفاروپلاستی

اگر ساکن استان خوزستان از جمله شهرهای اهواز و ماهشهر و یا اطراف آن هستید و برای درمان کوچک شدن چشم بعد از بلفاروپلاستی قصد مراجعه به یک چشم پزشک خوب را دارید، می‌توانید به کلینیک دکتر وحید بیگی در ماهشهر مراجعه کنید.

آدرس: ماهشهر، میدان امام،خیابان باهنر ،جنب عینک زایس

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا