بهترین دستگاه لیزری برای عمل چشم

استفاده از دستگاه‌های جدید و بسیار پیشرفته برای عمل لیزیک چشم در نتیجه عمل بسیار موثر خواهد بود. دستگاه اگزایمر لیزر شویند به‌ عنوان یکی از دقیق‌ترین، جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های استفاده شده در طول عمل چشم شناخته می‌شود. این دستگاه به چشم‌ پزشکان کمک می‌کند تا عیوب انکساری چشم را به دقیق‌ترین حالت ممکن درمان کنند. در این مقاله می‌خواهیم شما را با ویژگی‌های دستگاه اگزایمر لیزر شویند به عنوان بهترین دستگاه لیزیک چشم، بخش‌های مختلف دستگاه، نحوه کار با لیزر و کاربردهای آن آشنا کنیم. جالب است بدانید که در کل استان خوزستان از جمله اهواز و بندر ماهشهر تنها یک مدل از این دستگاه در حال حاضر وجود دارد که در کلینیک چشم پزشکی دکتر وحید بیگی با استفاده از آن جراحی لیزیک چشم و سایر عمل‌های چشم انجام می‌شود.

بهترین دستگاه لیزیک چشم در خوزستان

بهترین دستگاه عمل لیزیک

دستگاه اگزایمر لیزر شویند (SCHWIND AMARIS) یکی از دقیق‌ترین دستگاه‌های قابل‌ استفاده برای عمل لیزیک چشم است که توسط شرکت SCHWIND یکی از معتبرترین تولیدکنندگان دستگاه‌های جراحی چشم تولید شده است. این شرکت با طراحی و تولید دستگاه لیزر اگزایمر انتظارات بیماران را با توجه‌ به روش درمانی دقیق خود و نتایج قابل حصول در جراحی قرنیه افزایش داده است. ازاین‌رو در بهترین کلینیک چشم‌ پزشکی خوزستان، کلینیک دکتر وحید بیگی از دستگاه اگزایمر لیزر شویند سری آماریس مدل 2023 برای انواع عمل حذف عینک از جمله لیزیک چشم استفاده می‌شود.

چرا کلینیک چشم دکتر وحید بیگی در ماهشهر؟!

پیشرفته‌ترین تجهیزات جراحی

بیش از 2500 جراحی چشم موفق

رضایت‌مندی بیماران

جدیدترین متدهای درمان

دکتر وحید بیگی جراح و متخصص چشم

ویژگی‌های بهترین دستگاه لیزیک چشم

 ویژگی‌های دستگاه اگزایمر لیزر شویند به عنوان بهترین دستگاه لیزیک چشم عبارت‌اند از:

  • ایمنی: یکی از مهم‌ترین مزایای دستگاه اگزایمر لیزر شویند را می‌توان در ایمنی بالای این دستگاه دانست. دستگاه لیزر شویند به دلیل بهره‌مندی از جدیدترین تکنولوژی‌های لیزری می‌تواند برش‌های دقیقی را بر روی بافت قرنیه ایجاد کرده و کمترین آسیب را به بافت‌های اطراف وارد کند.
  • دقت بالا: از دیگر ویژگی‌های بهترین دستگاه لیزیک چشم می‌توان به‌ دقت بالای این دستگاه اشاره کرد. دقت این دستگاه باعث شده است تا عمل جراحی لیزیک چشم به بهترین نحو صورت‌ گرفته و بالاترین درصد موفقیت عمل جراحی نسبت به سایر دستگاه‌ها حاصل شود.
  • قابلیت‌های مختلف: دستگاه اگزایمر لیزر شویند دارای قابلیت‌های مختلفی مانند کاهش مدت‌ زمان جراحی، عدم نیاز به بستری بیمار و بیهوش شدن آن‌ها است.
  • دوران نقاهت کوتاهتر: یکی از مهمترین ویژگی‌های اگزایمر لیزر شویند 2023 که سبب رضایت‌مندی بیماران شده است، درد کمتر و دوران نقاهت کوتاهتر است.
دستگاه اگزایمر لیزر شویند در خوزستان

دستگاه لیزر اگزایمر شویند در کلینیک چشم پزشکی دکتر بیگی

تنها دستگاه اگزایمر لیزر شویند موجود در خوزستان

دستگاه لیزر اگزایمر چگونه کار می‌کند؟

روش عملکرد دستگاه اگزایمر لیزر شویند بدین صورت است که بافت معیوب را از بخش جلویی قرنیه برداشته و به طریق فرایندی به نام تجزیه فتوابلاتیو «عکس زایی»، قادر است تا بیماری‌های انکساری چشم را اصلاح کند. برای این کار لازم است تا پیوندهای شیمیایی قرنیه از بین بروند. این کار توسط انرژی فرابنفش لیزر اگزایمر انجام می‌شود و در طول این فرایند نیز هیچ‌گونه آسیب حرارتی به بافت‌های اطراف وارد نخواهد شد. با استفاده از این روش جراحی، سطح جلوی قرنیه اصلاح شده و این امکان را فراهم می‌سازد که نور بر روی شبکیه متمرکز شود. بدین ترتیب وابستگی مداوم افراد به استفاده از عینک و یا لنزهای تماسی از بین خواهد رفت. دقت بالای اگزایمر شویند در جراحی لیزیک چشم لقب بهترین دستگاه لیزیک چشم در جهان را برای این دستگاه به ارمغان آورده است.

قسمت‌های مختلف دستگاه

دستگاه اگزایمر لیزر شویند از اجزای مختلفی تشکیل شده است. از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میکروسکوپ قوی.
  • کنترل‌های مختلف برای عملکرد دستگاه.
  • ردیاب ۷ بعدی چشم.
  • بازوی لیزری.
  • سیستم اتصالی کلاژن قرنیه.
  • کالیبراتور قدرتمند.
  • مانیتور کنترلی جراحی.
  • نرم‌افزار درمانی برای جراحی لیزیک.

برای دریافت نوبت برای عمل چشم با بهترین دستگاه لیزیک چشم فرم زیر را پر کنید.

مشخصات(ضروری)
دریافت نوبت جهت انجام خدمات:

کاربردهای لیزر اگزایمر در چشم پزشکی

بهترین دستگاه لیزیک چشم در خوزستان کاربردهای مختلفی را در جراحی‌های چشم‌ پزشکی دارد. از جمله کاربردهای این دستگاه می‌توان به درمان سریع و دقیق بیماری‌های چشمی همچون کاتاراکت (عمل آب مروارید)، هایپرلوپی و پروتز قرنیه اشاره کرد. از دیگر کاربردهای این دستگاه می‌توان به جراحی لیزری چشم یا همان جراحی لیزیک چشم در خوزستان اشاره کرد. بهترین کلینیک‌ چشم‌ پزشکی اهواز و ماهشهر، کلینیک دکتر وحید بیگی از دستگاه اگزایمر لیزر شویند 2023 برای این کار استفاده می‌کند تا بهترین نتیجه و کمترین عوارض را برای بیمار به همراه داشته باشد.

مزایای عمل چشم با بهترین دستگاه لیزیک چشم

دستگاه اگزایمر لیزر شویند یک دستگاه پیشرفته است که می‌تواند انواع جراحی‌های چشم را با سرعت، دقت و ایمنی بالا انجام دهد. در اینجا برخی از مزایای لیزر اگزایمر شویند آورده شده است:

جمع بندی

دستگاه اگزایمر لیزر شویند، به عنوان بهترین دستگاه‌ جراحی چشم در جهان شناخته می‌شود. این دستگاه دارای ویژگی‌ها و امکانات مختلفی است که جهت بهتر و دقیق‌تر کردن عمل جراحی چشم به وجود طراحی شده است. در صورتی‌ که قصد دارید برای عمل لیزیک چشم در اهواز یا ماهشهر به یک کلینیک خوب و مجهز بروید، کلینیک چشم‌ پزشکی دکتر وحید بیگی بهترین انتخاب است. جهت رزرو وقت ویزیت با دکتر بیگی می‌توانید با شماره‌های موجود تماس بگیرید.

مشاوره حضوری با دکتر بیگی در ماهشهر

اگر ساکن استان خوزستان از جمله شهرهای اهواز و ماهشهر و یا اطراف آن هستید و برای عمل لیزیک چشم با بهترین دستگاه لیزیک چشم قصد مراجعه به یک چشم پزشک خوب را دارید، می‌توانید به مطب دکتر وحید بیگی مراجعه کنید.

آدرس: ماهشهر ؛میدان امام،خیابان باهنر ،جنب عینک زایس

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا