بهترین کلینیک چشم پزشکی ماهشهر + تعرفه خدمات 1403

چشم یکی از حساس‌ترین عضوهای بدن است که ممکن است با افزایش سن، بیماری و یا عدم رعایت یکسری از امور با مشکلاتی مواجه شود. در چنین مواقعی هرآدمی به دنبال یک کلینیک چشم پزشکی خوب، جهت درمان بیماری خود می‌‎‌گردد. دراین مقاله به معرفی بهترین کلینیک چشم پزشکی ماهشهر می‌پردازیم.

کلینیک چشم پزشکی دکتر بیگی در بندر ماهشهر در استان خوزستان واقع شده است. این کلینیک توسط دکتر خود وحید بیگی جراح و متخصص بیماری‌های چشم، اداره می‌شود. ایشان دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مدرک تخصصی چشم پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز می‌باشند.

برخی از خدمات کلینیک تخصصی چشم پزشکی دکتر بیگی عبارتند از:

بهترین کلینیک چشم پزشکی ماهشهر
کلینیک چشم پزشکی در ماهشهر

کلینیک دکتر وحید بیگی مجهز بهترین جراح و متخصص چشم ماهشهر به تجهیزات، دستگاه و فناوری‌های پیشرفته‌ای جهت تشخیص و درمان بیماری‌های چشم است. همچنین این کلینیک توانسته محیطی آرام و راحت را برای بیماران خود فراهم کند. برای آشنایی بیشتر با خدمات کلینیک چشم پزشکی دکتربیگی همراه ما باشید.

بهترین کلینیک چشم پزشکی در استان خوزستان ( اهواز و ماهشهر)

برای انتخاب بهترین کلینیک چشم پزشکی ماهشهر می‌توانید نظرات و تجربیات بیماران را بررسی کنید، با پزشکان متخصص دیگر مشورت کنید و به صفحات رسمی کلینیک‌ مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق‌تری در مورد خدمات، تجهیزات و نحوه قیمت‌گذاری دریافت کنید. یکی از بهترین مراکز جراحی چشم دراستان خوزستان و شهر ماهشهر کلینیک دکتر وحید بیگی می‌باشد.

چرا کلینیک چشم دکتر وحید بیگی در ماهشهر؟!

پیشرفته‌ترین تجهیزات جراحی

بیش از 2500 جراحی چشم موفق

رضایت‌مندی بیماران

جدیدترین متدهای درمان

دکتر وحید بیگی جراح و متخصص چشم

ویژگی‌های بهترین کلینیک چشم پزشکی ماهشهر

در انتخاب بهترین کلینیک چشم پزشکی ماهشهر باید به عوامل مختلفی توجه کرد. در ادمه برخی از نکات برای انتخاب بهترین کلینیک چشم پزشکی آورده شده است:

  • تجهیزات پیشرفته: یک کلینیک چشم پزشکی باید دارای تجهیزات پیشرفته و نوین برای تشخیص و درمان بیماری‌های چشمی باشد. این تجهیزات شامل دستگاه‌های تصویربرداری، لیزرهای جراحی مانند لیزراگزایمر، تجهیزات آزمایشگاهی و سایر وسایل مورد نیاز برای ارائه خدمات می‌باشد.
  • تیم پزشکی مجرب: برترین کلینیک چشم پزشکی باید تکنسین‌های متخصص و مجرب داشته باشد. این تیم باید تجربه کافی و تخصص لازم را برای جراحی‌های چشمی و درمان بیماری‌های مختلف داشته باشند.
  • خدمات جامع: یک کلینیک باید خدمات جامعی از جمله بررسی و تشخیص بیماری‌های چشمی، جراحی‌های لیزری، ارائه عینک و لنز، آزمایش‌های تخصصی و غیره را ارائه بدهد.
  • راحتی بیماران: یک کلینیک چشم پزشکی باید محیطی راحت و دلنشین را برای بیماران فراهم کند. این مورد شامل اتاق انتظار مرتب و آرام، تجهیزات راحتی و امکانات مدرن و دسترسی آسان به کلینیک می‌باشد.
  • خدمات پس از درمان: یک کلینیک برتر باید خدماتی از جمله بررسی‌های مرتب پس از جراحی، درمان‌های تکمیلی و مشاوره‌های لازم را نیز به بیماران ارائه دهد.
  • قیمت‌های عادلانه: یک کلینیک باید قیمت‌های عادلانه و متعارفی را بر خدمات خود اعمال کند. این بدان معناست که هزینه‌ها باید با کیفیت خدمات ارائه شده سازگار باشند.

با در نظر گرفتن این عوامل می‌توانید بهترین کلینیک چشم پزشکی ماهشهر و اهواز را برای خود انتخاب کنید.

بهترین کلینیک چشم پزشکی اهواز
کلینیک چشم پزشکی اهواز

در بهترین کلینیک چشم پزشکی خوزستان چه بیماری‌هایی درمان می‌شود؟

بهترین کلینیک‌ چشم استان خوزستان باید بتواند طیف وسیعی از بیماری‌های چشم را درمان کند. برخی از بیماری‌های چشم که در کلینیک دکتر وحید بیگی درمان می‌شوند عبارتند از:

  • درمان نزدیک بینی یا دوربینی
  • آستیگماتیسم
  • آب مروارید
  • گلوکوم
  • دژنراسیون ماکولا
  • بیماری‌های قرنیه
  • بیماری‌های شبکیه
  • بیماری‌های پلک و ملتحمه
  • پیر چشمی و…
نمونه کار قبل و بعد عمل انحراف چشم دکتر وحید بیگی

جراحی و درمان انواع بیماری‌های چشم، رفع عیوب انکساری و انجام جراحی زیبایی پلک توسط دکتر وحید بیگی با نمونه کارهای متعدد

نمونه جراحی بلفاروپلاستی در اهواز

هر چند وقت باید به چشم پزشکی مراجعه کنیم؟

در صورت عدم وجود هیچ مشکلی توصیه می‌شود هر 2 سال یک بار برای معاینه سلامت چشم‌هایتان به یک چشم پزشک مراجعه کنید. با این حال اگر دچار مشکلات چشمی هستید ممکن است به مراجعه مکرر به طور مثال هر سه یا شش ماه یکبار نیاز داشته باشید. برخی از مواردی که ممکن است به معاینه مکرر نیاز داشته باشند عبارتند از:

  • سابقه خانوادگی بیماری‌های چشمی
  • دیابت
  • فشار خون بالا
  • سابقه جراحی چشم
  • سابقه آسیب چشمی
  • اگربه‌ طور دائم از عینک یا لنز تماسی استفاده می‌کنید.

لیست هزینه خدمات درمانی بهترین کلینیک چشم پزشکی استان خوزستان

هزینه درمان دربهترین کلینیک‌ چشم پزشکی استان خوزستان بسته به نوع خدمات با یکدیگر متفاوت است. برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد هزینه‌های خدمات درمانی از جمله هزینه لیزیک چشم در کلینیک‌ چشم دکتر بیگی پیشنهاد می‌کنیم با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید ویا شماره تماس خود را در فرم زیر وارد نمایید. مشاوران کلینیک لیستی از خدمات موجود و هزینه‌های مربوطه را به شما ارائه خواهند داد.

برای دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید.

مشخصات(ضروری)
دریافت نوبت جهت انجام خدمات:

همچنین در این وبسایت و در برخی از مقالات مانند مقاله هزینه بلفاروپلاستی دراهواز اطلاعاتی در مورد هزینه‌ و خدمات این عمل قابل دسترسی است. با این حال در جدول زیربرآورد کلی از هزینه‌های برخی از خدمات درمانی رایج در کلینیک دکتر بیگی آورده شده است:

نوع خدمتهزینه تقریبی و حدودی است.
معاینه چشم و ویزیت تخصصی150/000 الی 250/000 هزار تومان
جراحی لیزیک لازک PRKاز 10/000/000 الی 11/000/000 میلیون تومان
عمل فمتولیزیک19/000/000 تومان
عمل آب مرواریداز 7/000/000 میلیون تومان
هزینه عمل بلفاروپلاستیاز 16/000/000 میلیون تومان
درمان استرابیسم و هزینه عمل انحراف چشم متغییر از 9/000/000 میلیون تومان
لیفت آندوسکوپیک ابرو و شقیقههزینه دقیق در جلسه مشاوره اعلام خواهد شد.

هزینه‌های بیان شده در جدول فوق بدون محاسبه بیمه و نرخ آزاد است.

کلینیک چشم پزشکی دکتر وحید بیگی طرف قرارداد با بیمه نفت و نیروهای مسلح می‌باشد.

نرخ خدمات سرپایی چشم پزشکی سال 1403

جهت اطلاع از قیمت و تعرفه خدمات چشم پزشکی بروی دکمه دانلود کلیک کنید و PDF دانلود شده را مطالعه نمایید.

نرخ خدمات سرپایی چشم پزشکی سال 1402

راه‌های یافتن بهترین چشم پزشکی ماهشهر و اهواز

برای پیدا کردن بهترین کلینیک چشم پزشکی ماهشهر می‌توانید از طریق روش‌های زیراقدام کنید:

  1. مشاوره با پزشکان متخصص: بهترین راه برای پیدا کردن کلینیک چشم پزشکی در ماهشهر مشاوره با پزشکان متخصص چشم می‌باشد. آنها با توجه به شرایط و نیازهای شما می‌توانند بهترین پیشنهاد را به شما ارائه دهند.
  2. مطالعه نظرات و تجربیات بیماران قبلی: می‌توانید این نظرات را در وبسایت‌ها، انجمن‌های آنلاین، صفحات رسمی کلینیک‌ها و سایت‌های امتیازدهی به پزشکان مشاهده کنید.
  3. مراجعه به وبسایت‌های کلینیک‌ها: بسیاری از کلینیک‌های چشم پزشکی دارای وبسایت‌های رسمی هستند که در آنها اطلاعاتی در مورد خدمات، تجهیزات، تیم پزشکی و نظرات بیماران قبلی قرار داده شده است. با مراجعه به این وبسایت‌ها می‌توانید اطلاعات دقیق‌تری در مورد کلینیک‌ها دریافت کنید و تصمیم بهتری برای بیماری خود بگیرید.

نتیجه‌گیری

برای انتخاب بهترین کلینیک چشم پزشکی ماهشهر باید به عوامل مختلفی مانند تجربه و مهارت پزشکان، تجهیزات و فناوری‌های مورد استفاده و کیفیت خدمات ارائه شده توجه کرد. با در نظر گرفتن این عوامل می‌توانید بهترین کلینیک چشم پزشکی را برای خود انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا تعیین نوبت عمل با کلینیک دکتر بیگی در تماس باشید.

مشاوره حضوری بهترین کلینیک چشم پزشکی ماهشهر

اگر ساکن استان خوزستان از جمله شهرهای اهواز و ماهشهرو یا اطراف آن هستید و برای عمل لیزیک، جراحی آب مروارید، عمل زیبایی پلک چشم و… قصد مراجعه به یک چشم پزشک خوب را دارید، می‌توانید به کلینیک دکتر وحید بیگی در ماهشهر مراجعه کنید.

آدرس: ماهشهر ؛میدان امام،خیابان باهنر ،جنب عینک زایس

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا